sobota, 2 marca 2013

Spaghetti bolonese.

U mnie, jak i zapewne u większości z Was, często gości te danie. U mnie ze względu na dzieci, ale tym razem wyszło takie dobre, że sama nie mogłam się najeść.


Składniki :

- 400 g mięsa mielonego
- puszka pomidorów kawałki
- 1/2 szklanki mleka
- 100 g parmezanu
- cebula
- 3- 4 ząbki czosnku
- bazylia u mnie świeża
- oregano
- sól, pieprz, papryka w proszku
- makaron do spaghetti
- oliwa z oliwek do smażenia

Przyrządzenie :

Cebulkę obrać, opłukać, pokroić w kosteczkę i zeszklić na oliwie. Dodać mięso mielone, wcisnąć czosnek i smażyć. Pod koniec smażenia dodać pomidory, przyprawić, dodać mleko i chwilę dusić. Na koniec dodać świeże, pokrojone oregano, bądź świeżą bazylię oraz starkowany ser. Wymieszać i podawać na wcześniej ugotowany makaron.


Smacznego !

2 komentarze:

  1. Uwielbiamy w domu takie spageti, szkoda ze nie masz opcji obserwujących, z chęcią bym dodała twojego bloga :)
    Dziękuję za wizyte i zapraszam ponownie oraz na mojego drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie spaghetti

    OdpowiedzUsuń